Салата с цвекло и орехи

Тази салатка я знам от свекито. Много вкусна и лека, стига да обичате цвекло. 
Идеална за мезе.





Продукти:
2 големи глави цвекло
4-5 скилидки чесън
100 гр. майонеза
шепа орехови ядки
щипка сол

Начин на приготвяне:
Цвеклото хубаво се измива и се сварява. Обикновено го варя предната вечер. Ако имате микровълнова фурна пригответе цвеклото в нея. Измито и подсушено цвекло сложете в обикновена найлонова торбичка. Хубаво завързваме торбичката. С помощта на игла правим няколко дупчици в стените на торбичката.  Включваме на пълна мощност на 15 минути. Оставяме да изстине в торбичката. След като напълно изстине обелваме го и рендосваме на ситно ренде. Ореховите ядки се смилат или счукват на ситно, но да не е на брашно. Чесъна се пресова. Всичко се обърква, слага се майонезата, солта на вкус. 


Оставяме нашата салатка поне за 1 час в хладилника. 
Може да се сервира с парче сухар или препечена филийка черен хляб.


Добър Апетит!

Коментари

  1. Тази салатка ще направя непременно, обичам цвекло, но с орехи не съм правила.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, като за мен! Аз съм един таен обожател на цвекло:))) понеже вкъщи май само аз си го хапвам:))) Ето тази салатка ще я споделиш ли с мен, защото е неустоима?:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И ние си хапваме...обичаме цвекло...Ама разбира се. че ще споделя. За приятели винаги има!
      Поздрави и прегръдки!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации