Благодаря ти, мила приятелко!

Вярвате ли в приятелството.?..Какво е за вас истински приятел или приятелка?..
Живота ни среща с различни хора, с добри и лоши... Интернета ни даде възможност да се срещаме и общуваме с повече хора. Едните си тръгват, други остават в нашия живот.. Има един човек на този свят. Тя живее в Родината ми, в България..Никога не сме се виждали в реалния живот. Докато живеех в България не се познавахме, за съжаление. Запознахме се на един готварски форум, който повечето от вас посещават...На този човек мога да споделя и най-съкровеното. Винаги ще получа подкрепа или съвет, винаги ще ми прати някоя топла дума. Често до сред нощ си пишем и се смеем заедно, тя там в България, аз тука в Азербайджан. Преди два дена получих от този човек едно малко колетче..Колетче от България...Знаете ли какво е да не се прибираш с години в Родината си...Всеки има причина за такова дълго отсъствие...Когато получиш нещо такова..с треперещи ръце отваряш колета. Сърцето ти толкова силно бие, че имаш усещането, че ще изскочи от гърдите ти. Не можеш да дишаш от вълнение..И не заради това, което има вътре, а заради въздуха който ще излезе от кутията..защото това е въздуха на България...българския дух...Отваряш кутията по лека и усещаш, как очите ти се пълнят със сълзи и лека по лека започват да се стичат по лицето ти...Това е един малък миг на щастие...
Мила Весе, мила моя приятелко, благодаря ти за тези сълзи..благодаря ти за аромата на България, който ми изпрати...


Благодаря ти за тази шепа китенски пясък..Много ми се искаше да го отворя и да пипна с пръсти , но вътре е морския бриз и въздуха на България...
..ще си го запазя...


Ти си един невероятен човек, благодаря, че те има!
Прегръщам те силно, мила, с цялото си сърце!



Коментари

  1. О, така се радвам за теб, Аля! :)
    Весето е прекрасен човек и приятел! Наскоро и мен успя да изненада и остави без думи, така че с теб сме щастливки да я познаваме, макар и виртуално. Знаеш ли? Непременно трябва да си направим една женска среща-парти! Ще бъде страхотно преживяване, знам! :)
    Невероятни сте и двете! Прегръщам ви горещо, момичета!
    Целувки от мен и пожелания за още много

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма, аз съм за! Щом съм в България. задължително ще се видим.А за Весето, това е едине невероятен човек..Прегръщам ви и двете!

      Изтриване
    2. Аз пък прегръщам и двете ви!

      Изтриване
  2. Още докато прочетох заглавието на поста ти Аура, знаех, че е Весето :) От коментарите помежду ви усетих силната връзка и знаех, че е само тя! Не познавам нито теб, нито нея лично, но съм напълно съгласна, че и тя и ти сте страхотни и земни момичета! Просълзих се дори и аз ... И много се радвам на приятелството ви, нека го има завинаги - толкова чисто и толкова искрено, и съм сигурна, че някой ден ще се просълзите и от реалната и топла прегръдка помежду ви. А аз прегръщам и двете ви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Виолета!
      По принцип не обичам интернета, но той ми даде вас и съм му благодарна!
      Прегръдки мила и поздрави!

      Изтриване
    2. Вили, много си мила и дано си добър пророк!

      Изтриване
  3. Много ви се зарадвах и на двете, прекрасни сте момичета, толкова е хубаво да намериш наистина добър човек с които да можеш да споделяш и да наречеш Приятел!
    Аура, щастливка си, че си намерила такъв в лицето на Весето :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, Алечка... Запази и духа на България, и своя! Поздрави и за двете ви с Веси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, както винаги казано с най-точните думи! :) Факт е, че младостта и мъдростта могат да вървят и заедно.

      Изтриване
  5. Аля...Наистина нямам думи и за пръв път не знам какво да напиша, от къде да започна и какво точно искам да кажа...
    Първо трябва да отбележа, че всъщност идеята беше твоя, ти поиска да ми изпратиш нещичко по сънародничка, която ще пътува до София. Аз просто отговорих(разбира се с най-голямо удоволствие) на твоя жест. Така че, недей да скромничиш
    Разбира се исках и аз да пусна пост и да покажа подаръчето си, но публикацията по ред причини отложих...до днес, когато и ти получи своето подаръче и ме изпревари...
    Вълнението ми след прочетеното тук е огромно, никой досега така публично не е казвал толкова хубави думи за мен. Знам колко искрен човек си и това ме кара да се чувствам наистина поласкана.
    Сигурна съм, че и двете ще оправдаем очакванията си една към друга, защото ако има нещо, без което едно приятелство не може - то това е взаимност.
    Не знам как се раждат приятелствата, но знам, че между двете ни определено има много общи неща и връзка, която става все по-здрава.
    За радостта от подаръка, който аз получих няма да пиша тук и сега.
    Радвам се, че успях да те зарадвам толкова, колкото и ти мен. А това, че си усетила аромата на Родината ме прави наистина щастлива.
    Благодаря и аз на теб, приятелко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе, прегръщам те силно!
      И още за стотен път благодаря, че те има!

      Изтриване
  6. Просто дъхът ми спря! Ти си късметлийка, че имаш такава приятелка! Много малко чисти и открити българи останаха в България! Пожелавам и на двете ви това приятелство да пребъде!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Петя! Има има и са много...и това толкова много ме радва...

      Изтриване
  7. Ееее,големи сте сладурани и толкова искрени!Весе,супер подарък си компилирала за дружката си,много сантиментален!

    ОтговорИзтриване
  8. Развълнувах се, аз съм си такава, чувствителна натура:))) Ами това е прекрасно - приятелство, безценно приятелство, лъхащо от всяка една дума, усещащо се в думи и дела. Много ви се радвам, пазете винаги това безценно пламъче на приятелството! Подаръкът е много тематичен и поздравявам Веси за избора! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм голямо сентименти.. направо ми трепериха ръцете, когато видях шашенцето с пясъка, но не можах да го отворя. Така ще си знам, че вътре има въздух от България..

      Изтриване
  9. Катя, ама всичките ли сме такива чувствителни...:) Благодаря ти за хубавите думи.

    ОтговорИзтриване
  10. Аура, аз щях да ревна, докато не подмокря всичко около себе си- страхотен жест! Ей това е приятелство. Бъдете благословени и двете!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, аз нямам думи да опиша усещането си за подаръка...Това е най-страхотното да имаш шепа родна земя...когато си толкова далеч..
      Прегръщам те, Марте!

      Изтриване
  11. Доказано е че съм рееща се персона ,но това моето не прилича на нищо(::::(Доказателство за думите ми е разликата от датата на поста ти,Аура и моята коментарна такава:)))),но карай и...и от такива като мен има нужда:)))
    Подаръкът е повече от прекрасен,...той просто е сърдечен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Миленче!
      Все си го гледкам аз и се наслаждавам..:)))))))))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации