Пилешки кюфтенца с майонеза

В хладилника винаги имаме пилешко филе. Всеки знае, че такова филе по своята структура е доста сухо. Днес ще ви предложа нежни, вкусни и сочни пилешки кюфтета с чеснов сос.


Продукти:
600-700 гр. пилешко филе
3-4 с.л. с връх майонеза
4 с.л. нишесте царевично/картофено
1 яйце
1/2 връзка магданоз нарязан на ситно
млян черен пипер
щипка сол
олио за пържене
За соса:
3 с.л. майонеза
2 с.л. кисело мляко
3 скл. чесън
млян черен пипер
щипка сол


Приготвяне на соса:
Първо приготвяме соса. Смесваме майонезата и киселото мляко, слагаме черния пипер, солта и счукания чесън. Всичко се обърква и се слага в хладилника докато направим кюфтенцата.


Начин на приготвяне:
Пилешкото филе се нарязва на ситни кубчета. Смесват се всичките продукти. Олиото се загрява на среден котлон. С помощта на лъжица загребваме от сместа и пускаме в горещото олиото. Изпържваме до златисто от двете страни.


Кюфтенцата се получават много сочни и нежни. Сервираме със сосчето. Може да изберете гарнитура по ваш вкус.

Добър Апетит!

Коментари

  1. Така биха ми се усладили, Алечка... Но знаеш ли какво казва моят човек - че сочно месо не обича. И точно това сухо пилешко филе му е най-любимото и май единственото нещо, което яде от пилето. Какво да ти кажа.... :)
    Кюфтенцата ти са страхотни, топвам си в сосчето. Прегръдки и хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хе-хе Герганче, и моя човек само това яде, ама другата крайност - да е сочно. Уф, какво ни остава освен да ги глезим.:))))))))))))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  3. Еха,...така не съм правила пилешки кюфтенца,но много ми допадна и си я запазвам.
    Прекрасен ден ти желая мила,Аура:))),прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нещо ново и аз да покажа :))))))))))
      Благодаря. Миленче и поздрави!

      Изтриване
  4. О, обичам пилешко филе по всякакъв начин - любимо ми е, не ми е сухо. Правила съм преди време подобни кюфтенца, бяха известни като Министерските кюфтета на Мими, от Гответе с мен, ама тя някъде зачезна...Та, благодаря, Ал, че ме подсещаш - днес си купих филе - утре може да пробвам по твоята рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Министерски кюфтета, звучи много примамливо. Трябва да ги потърся, да видим какво хапват министрите :)))))))))..

      Изтриване
    2. еееее Весе, намерих ги...това верно, че си приличат..дори и не знаех...аз често ги правя. В къщи пилешко се яде често, та разнообразявам...

      Изтриване
  5. Много готини кюфтенца и страхотна идея за оползотворяване на пилешкото месо. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате!
      Наистина са вкусни и сочни, а и бързи!

      Изтриване
  6. То си се вижда, че са сочни и не може да не са и вкусни, особено поднесени с това сосче!
    Чудесна идея!

    ОтговорИзтриване
  7. Мале, кюфтенца от пилешко и любимата майонеза! Разкошотия! Това ще си го хапна с кеф :)

    ОтговорИзтриване
  8. Дали ще се получат ако се овалят с корнфлейкс

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не мисля. Защото сместа е по-течна. Затова се слагат с помощта на лъжица. Няма как да ги оваляте. Корнфлейкса е излишен в тази рецепта. Приятна вечер ви желая!

      Изтриване
  9. И аз ги правя само че слагам и половин връзка зелен лук ситно нарязан

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации