Първата ми официална статия

Мили приятели,
днес е  един специален ден за мен и аз бих искала да го споделя с вас. Вече разбрахте, че имам малка страст или хоби към писането на малки истории и фотографията. Бях ви писала, приятели, за няколко мои снимки, които бяха публикувани на най-големия информационен сайт на Кавказ Day.az.
След тази публикация бях поканена в редакцията, където ми  предложиха да пиша и снимам за тях. За мен това една сбъдната мечта и висока оценка на моята работа. Днес сайта публикува първата ми официална статия със снимки, която разбира се е на кулинарна тема. Статията е на руски език. Вероятно много от вас вече са разбрали, че владея доста добре този език и за сайта ще пиша на него. 
Статията може да видите  ТУК . 
За мен това е голямо постижение. Стигнах до извода, че човек може  да постигне нещо и без връзки и пари. Просто трябва малко смелост.

Искам да благодаря на моя съпруг, който винаги е вярвал в мен, дори и когато аз казвах, че нищо няма да стане. Че винаги ме е насърчавал да вървя напред. Благодаря на моята свекърва за вярата й в мен и подкрепата. Благодаря на едно младо момиче от Баку-Ляман, която е една млада дама и моя приятелка тука, за подкрепата й. Благодаря на милото ми другарче Весела, за нейните винаги топли думи и вярата в мен. Благодаря на всички вас за топлите ви коментари към моите скромни публикации.

Когато има хора, които ти дават кураж, подкрепят те и вярват в теб, ти винаги ще успееш.

Обичам ви!

Коментари

  1. Само за едно съжалявам... Не знам руски и не мога да разбера какво си написала, Алечка. Но ще опитам после с Гугъл преводач.
    Искрено те поздравявам! Та това си е огромен успех, браво на теб! Бъди още по-смела и дано всяка мечта да ти носи радост. :)
    Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила Герганче.
      За мен е голям успех, плаках от щастие :)))))))))))))

      Изтриване
  2. Ех, че хубава новина, Аура! Искрено те поздравявам за успеха и се радвам, че сподели тази своя радостна емоция с нас :) Желая ти още много успехи :) Хубаво е когато човек получи признателност за труда си!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е хубаво!
      Такива неща се споделят само с приятели, затова и я споделих с вас...:)))
      Благодаря. Танче и топли прегръдки от мен!

      Изтриване
  3. Радвам се и се гордея заедно с теб, Аля! Ако можеш да видиш усмивката ми... Поздравления, мила! Поздравления за късмета и смелостта, които имаш! Статията ти е страхотна, удар в десятката, който ще отвори нови хоризонти за теб! Вярвай в това! Прочетох я на един дъх заедно с коментарите, които са напълно заслужени и съвсем предполагаеми.
    От моя страна имаш искрените ми симпатии, комплименти и пожелания за още по-големи успехи в това поприще, нестихващи вдъхновения и ентусиазъм! Прегръщам те, Аля!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила моя!
      Днес имаме два рожденни дни. Ти и аз, като нов автор на този сайт. Благодаря много, Ирма, за подкрепата, за куража, който винаги ми даваш. За това се изисква смелост, убедих се! Просто трябва да се направи първата крачка. Благодаря за високата оценка на статията ми. Прегръщам те, мило приятелко!

      Изтриване
  4. Статията е чудесна,Аура!Прекрасна е идеята ти да споменеш за приликите ни като държави и народи.Прекрасен е изказът ти ,а за фотографиите просто не ми достигат думите....Приеми най-сърдечните ми поздравителни прегръдки с пожелание за още по- големи успехи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Миленче!
      Приликите наистина има и те са доста. Бях приятно изненадана от това.
      Благодаря още веднъж на всички вас за топлите думи.

      Изтриване
  5. Чудесна новина, Аура!
    Радвам се, че си оценена и удовлетворена!
    Статията е много хубава, както и коментарите към нея!
    Вярвам, че ще успееш, а аз ще следя с интерес публикациите ти!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много, Дани!
      Аз правя това което много обичам- да разказвам, да снимам с фотоапарата си, да показвам на хората интересни и вълшебни места. Голямо удовлетворение получава човек когато работата му е оценена от професионалисти.
      Прегръдки мила!

      Изтриване
  6. И все пак мечтите се сбъдват :) Поздравления, чудесна статия, а видя ли коментарите под нея!? Когато ги четях, толкова се вълнувах, все едно статията беше моя! Пожелавам ти да дерзаеш все така напред и нагоре към нещата, за които мечтаеш!!! Чудесна си Аура, и е хубаво, когато и другите го оценят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Виолета!
      Да четох, мъжа ми проверява целия ден за тях...:))))))))))...Вълнението наистина е голямо..

      Изтриване
  7. Леле, Аля, разплака ме от умиление с тези думи, които си написала за мен. Ти все ми казваш, че съм прекрасен човек, но и ти за мен си такава...Нищо че не сме се виждали, нищо че съм се лъгала в добрите намерения на много хора...аз вярвам и знам, че далеч от тук, на хиляди километри, някъде в Баку имам близка приятелка! Вярвам и че ще се срещнем и няма да се разочароваме и двете!
    Много си ми близка по светоусещане.
    Сега ще ида да чета публикацията ти, не можах да се сдържа първо да пиша...Няколко пъти днес в службата отварях тук и зачетох първите думи, но имах доста задачи и едва сега прочетох, изпуснала съм значи:)
    Прегръщам те и отивам да чета, за щастие мисля, че ще се справя с руския - все пак 11 години съм учила навремето:), ако не - ще помагаш.

    ОтговорИзтриване
  8. Браво, страхотно, изчетох на един дъх(е имаше и думи които не разбрах). Написаното за Азербайджан е интересно, с уважение и респект, но така умело си наблегнала на България и българското, с подобаваща гордост и самочувствие - напълно заслужени от теб самата. Как да нямам вяра и да подкрепя такъв човек, радвам се, че те познавам, гордея се с теб и твоите постижения. Прегръдка и лека нощ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе, аз имах възможност в живота си да видя други страни и народи. Харесвам ги, възхищавам им се, но в сърцето ми има място само за една страна, за България.
      Радвам се, че ти е харесало...За първи път пиша разказа си на руски, мисля, че се получи :)))
      Прегръщам те силно!

      Изтриване
  9. Поздравления, Аура! Така е, мечтите се сбъдват. И положения труд рано или късно се възнаграждава.
    От сърце ти пожелавам успехи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Илианче!
      Да, сбъдват се! Убедих се!
      Поздрави и прегръдки!

      Изтриване
  10. Браво, Аура! Ти покори още един връх! Аз винаги така казвам, когато се докажа тук в чужбина! Сигурна съм, че от тук на татък ще покориш още много върхове! Няма как ти си БЪЛГАРКА! Гордея се, че те познавам /макар и виртуално/! Поздрави и ...давай напред!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петя, благодаря много!
      Наистина е много трудно да се докажеш в чужбина, още повече, че аз не говоря азербайджански.
      Но опитах и се получи...така мисля аз..Благодаря още веднъж!
      Поздрави и прегръдки!

      Изтриване
  11. От сърце те поздравявам за този успех!!! Пожелавам ти още много сбъднати мечти, а когато човек желае нещо много силно и истински, то се сбъдва. Статията е чудесна, упражних уменията си по руски, от години не бях, мислех, че съм го забравила... но не съм. Направи ми впечатление, че Кавказ е докоснал сърцето ти, мила, радвам се, че е така! Прекрасно е човек да намира красотата навсякъде, където е, за да се чувства добре. Още веднъж - поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате!
      Смятам, че няма човек, който да е посетил Кавказ и да не му хареса. Тука е толкова различно и в същото време познато на сърцето. Във всчико търся предимно хубавото и красивото. Не навиждам да се разочаровам, но и това се случва.
      Поздрави и прегръдки горещи!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации