Олади с прясно мляко и мая

Руската кухня разполага с невероятното количество на рецепти за олади. Много ги обичам от дете. За оладите се използва кисело мляко, прясно мляко или вода. Днешните са с прясно домашно млекце. 
Лесни, бързи и вкусни! 
Идеални за сутришна или следобедна закуска.


Чаена Чаша-250 мл
Продукти:
500 гр брашно
1 с.л. суха мая
2 ч.ч. прясно мляко
2 яйца
ванилия
2 с.л. захар
0,5 ч.л. сол
2 с.л. олио
олио за пържене


Начин на приготвяне:
  • Към топлото мляко слагаме захарта, маята и 1 ч.ч. предварително пресято брашно. Разбъркваме. Покриваме с домакинско фолио и оставяме да направи шапка за около 30 минути.
  • Яйцата се разбиват леко с вилица.
  • След като минат 30 минути слагаме разбитите яйца, останалото пресято, брашно, сол, ванилията и олиото. 
  • Хубаво объркваме. Получава се гъсто тесто. Покриваме купата с тестото с фолио и оставяме да втаса за около половин час. 
  • Загряваме олио около 1 пръст в подходящ тиган. С помощта на супена лъжица пускаме по малко от сместа в олиото. Пържим на среден котлон до златисто от двете страни.

Сервираме поръсени с пудра захар, мед или сладко.



Добър Апетит!

Коментари

  1. Харесваме подобни закуски. Чудни са.

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм ги видяла, не съм ги видяла, не съм, не съм, не съъъм... Защото ми се доядоха на мига. :))
    Къде сложи огледалото, Аля? ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук огледало няма :) Снимано е в кутия(лайт бокс). Естественна светлина от голям прозорец. ))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации