Гордея се...

Аз се гордея с това, че моят дядо е преминал цялата Втора Световна Война и стигна до Берлин. Завърнал се е в къщи, като победител! Аз се гордея, че братята му загинаха, дадоха живота си за нас, за нашето бъдеще, за бъдещите поколения.
Честит празник, мили мои и Лека Ви пръст! Дано сте на по-добро място...
Не съм ви забравила, не съм забравила това, което сте направили за нас! 


Чак тези дни разбрах какъв герой е бил дядо ми. Той си отиде, когато аз бях една на 17. Тогава не ме интересевуша войната, не ми беше интересна. Гледахме филми и не можахме да си представим какво е било и защо дядо ми плаче като малко дете, когато гледа някой филм за онези далечни дни. И чак когато на 19 усетих на гърба си какво е война в прекия й смисъл, чак тогава разбрах защо той никога не ни разказваше за войната. 
Видях смъртта с очите си, Усетих дъха й...
Пазете мира, той толкова е крехък!
Толкова е лесно да се разпали една война и толкова е трудно да се постигне мир...



9 Май 2016 година в град Баку, Азербайджан. 

 Героите на 20 век...


На това място са погребени 1600 воини, които са били ранени и след това починали по болниците през 1941-1945 гг в Баку.


С портретите на своите близки..


Безсмъртния полк, една невероятна акция,която е започнала от един малък град в Русия преди няколко години. Днес в тази акция участваха вече над 3 милиона души по целия свят.

Бъдещето поколение ще знае и ще помни героизма на тези хора.




 Победа...


















От нас зависи дали бъдещите поколения ще знаят истината за тази война. От нас зависи дали бъдещите поколения ще осъзнаят какво носи една война.

С благодарност към загиналите и оцелелите в тази жестока война!
Поклон...


Това беше един фотомиг на 9 Май 2016 година.
До скоро!

Коментари

  1. Уважение и почит към всички отдали живота си и делата си в името на Мира!

    ОтговорИзтриване
  2. Просълзих се като го видях, но коментирам по-късно.
    Нямам думи за фотосесията и съдържанието.
    Просто невероятно, Але.
    Поздравления.

    ОтговорИзтриване
  3. Отговори
    1. Благодаря много! Аз само показвам истината такава каквато виждам и знам. Израснала съм в семейство в което е имало герои и чак сега разбирам за подвизите им. Гордея се.. Само абсолютен глупак може да отрича подвига им.

      Изтриване
  4. Прекрасно е това,което сте написали ! Толкова е хубаво,че има хора,които мислят и за това !
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви много! Аз не само мисля, аз живея с това. Не мога да отричам нещо, което се е случило. Смятам, че всички ние трябва да се преклоним пред тези хора. Ако не са били те, кой знае дали изобщо щеше да ни има. Това е история на цели поколения от целия свят.За мен те са герои, истинските герои на 20 век. Дядо ми не са искали да вземат на фронта и той си е надписал две години отгоре на възрастта. Понякога си мисля дали нашето поколение щеше да постъпи по същия начин.
      Поздрави от Баку и благодаря, че има и такива хора като вас!

      Изтриване
  5. Невероятна публикация,Аура!Снимките са толкова въздействащи,че надали някой би останал равнодушен докато ги разглежда
    Поклон

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много Елена! Много ми е приятно, че има хора като всичките тук, които наистина са неравнодушни и се отнасят с уважение към тези герои.
      Благодаря още веднъж и поздрави от Баку!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации